بنر درباره ما

از 1396 تا امروز

کافيـنو فعاليت خود را از ارديبهشت ماه سال 1396 در غالب کافه بيرون بر (Take away) با تکيه برحداقل هاي ممکن در فضايي به مسـاحت 3متر مربع آغـاز نمود.

اين مجموعه توانست با ارائه راه کارهاي کار آمد و مناسب از مشکلات متعـدد مـوجـود, بالاخص ناآشنايي عمـوم مردم با سـبک کاري جديد و متفاوت آن در اوايل مسير فعاليت خويش عبور کند.

همچنين با پيش بيني درست و به موقع نياز مخاطبان و ارائه محصولات و خدمات با کيفيت در راستاي رفع آنها,برند سازي و رعايت هميشگي اصول مشتري مداري جايگاه ويژه اي دربين دوستداران و علاقه مندان قهوه برخوردار شود.

از ويژگي هاي بارز اين مجموعه مي توان به سرعت و کيفيت مداري در تمامي خدمات و محصولات ارائه شده, مشتري مداري و قيمت گذاري مناسب در راستاي حمايت از حقوق مصرف کنندگان و تلاش بي وقفه براي رضايتمندي حداکثري مشتريان نام برد.

توليد و ارائه محتواي تخصصي مورد نياز کاربران, مطابق با بالاترين استانداردها, در راستاي تسهيل فرآيند پيش از خريد و آگاهي بخشي عمومي مخاطبان به روش هاي گوناگون همچون آموزش هاي حضوري به مشتريان, برگزازي رويداد هاي آموزشي رايگان و فعاليت در فضـاي مـجازي جـهت بازنشر بيشتر اين فعايت ها در راستاي گسترش فرهنگ صحيح قهوه و قهوه نوشي همواره يکي از الويت هاي کافينو بوده است.

در حال حاضر نام تجاري کافينو يک شرکت با مسئوليت محدود به مدريت موسس آن مهندس محمد اکبري مي باشد که با اعتقاد و سر لوحه قرار دادن استراتژي  برد-برد, در تمامي ارتباطات و مراودات خود با تامين کنندگان, همکاران و مصرف کنندگان در چهار حوزه ي آموزش, خدمات, فروشگاه تخصصي قهوه و کافه هاي زنجيره اي فعاليت مي کند. اين شرکت با در اختيار داشتن پرسنل متعهد و متخصص در زمينه هاي مختلف حوزه هاي اصلي ياد شده همچون خدمات سرويس, نصب و نگهداري از تجهيزات صنعتي و خانگي مرتبط, راه اندازي کافي شاپ ها در سبک هاي متنوع و ارئه محصولات متعدد با کيفيت در فروشگاه جامع, فعال در حوزه قهوه و محصولات کافي شاپ با اهداف زير گام بر مي دارد. اميد است تمامي اين تلاش هاي بي وقفه گوشه اي از لطف بي دريغ شما عزيزان و همراهان هميشگي را جبران کند

1.ارائه خدمات و محصولات با کيفيت و استاندارد مبتني بر نياز مخاطبان.

2.ايجاد کانال هاي متنوع توزيع و تحويل به موقع به همراه گارانتي و خدمات پس از فروش معتبر.

3.قيمت گذاري مناسب و توجه به حقوق مصرف کنندگان.

4.رعايت اصول مشتري مداري در راستاي جذب رضايتمندي حداکتري مشتريان. 5.کارآفريني و پرورش نيروي متعهد, متخصص و کارآمد جوان.

6.آموزش عمومي رايگان در راستاي ترويج فرهنگ صحيح قهوه و قهوه نوشي.

7.ايجاد کسب و کارهاي سازمان يافته و مدون در غالب کافه هاي زنجيره اي.

8.ايجاد فرصت هاي مناسب جهت سرمايه گذاري با ريسک پايين و سودآوري بالا براي علاقه مندان به فعاليت در اين حوزه.